tiistai 23. lokakuuta 2012

Heinäseiväs ideointia!



Lämmin syystervehdys kaikille lukijoilleni!
Olen huomannut että blogiani luetaan ja kävijöitä on paljon. Toivoisin jonkinlaista kommenttia tai tervehdystä piipahtamisestasi sivuillani. On ollut ihana tehdä tätä blogia ja tästä on tullut vähän niinkuin päiväkirjani. Tämä pieni kuvaukseni siitä mitä tykkään tehdä ja näperrellä on ollut mielenkiintoista ja se että Teitä lukijoita on ollut niin valtavasti on ruokkinut intoani tehdä tänne lisää julkaisuja! Kiitos!

Viime aikoina mielenkiintoni tehdä tuotteita heinäseipäistä on kasvanut. Muutamia tuotteita olen nyt saanut tehtyä ja niistä on julkaisuja täällä blogissakin. Mikäli Sinulla on idea jonka haluaisit minun toteuttavan heinäseipäistä, oletko ystävällinen ja laittaisit siitä minulle viestiä kommenttien kautta. Lisääthän viestiin myös yhteystietosi, koska totetutuneen idean lähettäjän haluan myös palkita! Palkintona heinäseipäästä tehtyjä tonttuja. Ideoita voin toteuttaa useammankin jos ne ovat sellaisia jotka minun on mahdollista toteuttaa :)

Blogissani aletaan pikku hiljaa taas tunnelmoida Joululla ja sen tuomilla askareilla. Luvassa on käsitöitä ja sisustusta sekä maukkaita jouluherkkuja!

Nautinnollisia syyshetkiä ja tunnelmallista Joulun odotusta,

-pauliina

2 kommenttia:

  1. Löysin tänne sattumalta kun hain kentinkakun ohjetta tyttärelleni. Omani on kadonnut muutossa, mutta apu siis löytyi Kiitos siitä.
    Kaikkea kivaa olet näperrellyt vaahteranlehdistä alkaen :)
    - postauksiasi odotellen

    VastaaPoista
  2. mä poikkeen kun huomaan oman blogin etusivulla uutta tekstiä täältä. Valitettavasti oma blogi on ollut pitkään päivittymättä.

    VastaaPoista